You are currently viewing יאניס (ובודנהולצר) בדרך הביתה, הרוקטס מהממים את הלייקרס / דור בלוך

יאניס (ובודנהולצר) בדרך הביתה, הרוקטס מהממים את הלייקרס / דור בלוך

מיאמי היט 115 (3) – מילווקי באקס 100 (0):

הסיפור של המשחק הזה הוא סיפור ההתפרקות ההיסטורית של מילווקי ברבע הרביעי.

על פני שלושה רבעים המשחק התפתח כפי שרבים מאיתנו חשבו שהוא יתפתח, כאשר הבאקס הובילו בהפרשים שנעו בין חמש ל-10 וברבע השלישי דקות של הגנה טובה והליכה חזקה לסל הובילו את מילווקי ליתרון שהגיע עד 12, אבל אז אי שם בסוף הרבע השלישי התחילה ההתפרקות.

את הרבע האחרון ניצחה מילווקי 13-40, ההפרש הגדול ביותר ברבע רביעי בהיסטוריה (!) של הפלייאוף. באטלר קלע 17 מה-30 שלו ברבע הזה, בעוד הבאקס קלעו 6 מ-23 מהשדה ו-0 מ-10 מחוץ לקשת כשהם מפסידים לבאטלר לבדו.

טיילר הירו פתח עם שלשה, ושלשה של דרגיץ' הורידה את ההפרש ל-4 לפני שבאטלר קלע 9 רצופות. מילווקי לא נשברה ו-4 דקות לסיום היא עוד הובילה, אבל סל של אדביו החזיר את היתרון להיט, ו-2:15 לסיום ג'יי קראודר דפק את הצ'אקה ששברה את הבאקס סופית כשהעלה את מיאמי ליתרון 7, כחלק מריצת 1-17 של ההיט כדי לסגור את המשחק.

ואם תרצו עוד סיפור של המשחק – חוסר היכולת של יאניסה לקלוע מבחוץ, אבל היעדר הברירה לזרוק לאור ההגנה של מיאמי עליו הובילו ל-7 מ-21 מהשדה ו-0 מ-7 משלוש. 21 נקודות, 16 ריבאונדים ו-9 אסיסטים היו ליווני, שיהיה אומלל מאוד בסיום העונה הזאת. לופז סיים עם 22 במשחק טוב וגם מידלטון היה לא רע עם 18, כאשר היל מוסיף 13 מהספסל אבל אף אחד מהם לא יכל לעצור את ההתפרקות ברבע הרביעי.

בצד החוגג באטלר כאמור עם 30 נקוות כמו גם 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ותנו לי להגיד לכם משהו, אם באטלר שלא זרק הרבה מצליח להגיע 19 פעמים לקו, לא יכול להיות שיאניס מגיע רק 12. אדביו קלע 20 בערב נפלא כשהוא מוסיף גם 16 ריבאונדים, קראודר קלע 17 ודרגיץ' הוסיף 15 בערב בו הספסל של מיאמי התקשה להיכנס לעניינים אבל נהנה מ-13 של טיילר הרו, בעוד איגודלה קולע רק 6 אבל עושה זאת ב-11 דקות עם 2 מ-2 מחוץ לקשת 3 אסיסטים ו-3 ריבאונדים.

בודנהולצר כמעט בוודאות סיים את הקדנציה במילווקי, וכעת פרנסי הקבוצה יצטרכו למצוא את הדרך לשכנע את יאניס שהם יכולים לבנות סביבו קבוצה מנצחת, אחרת הם יצטרכו לפתוח את המדריך על שם ניו אורלינס לאיך להתמודד עם אובדן של השחקן הדורי שלך.

לוס אנג'לס לייקרס 97 (0) – יוסטון רוקטס 112 (1):

האמת שבדיעבד לאורך המשחק הזה יוסטון נראתה בשליטה, הלייקרס התקשו מאוד להיכנס למשחק בהתקפה מול ריבוי הידיים הארוכות של הרוקטס, אבל תוך כדי צפיה במשחק איכשהו כל הזמן ציפית שהלייקרס יעשו את הריצה שלהם ויחזרו. זה לא קרה.

הרוקטס הובילו לאורך כל המשחק, ובעוד המשחק היה צמוד עד לקראת סוף הרבע השלישי, השליטה בקצב בהחלט הייתה של יוסטון ובעיקר של ג'יימס הארדן.

6 דקות לסיום הרבע השלישי שלשה של גורדון העלתה את הרוקטס ליתרון של 7, ורק אנתוני דיוויס החזיק את הלייקרס במשחק בדקות האלה, איכשהו. שלשה של קוזמה 2 דקות לסיום הורידה ל-2 ונתנה תחושה שיש משחק, אבל אוסטין ריברס עם סל ועבירה פשוט נהדר בחדירה החזיר ל-5 ווסטברוק שהיה מאוד אינטנסיבי קלע פעמיים כדי להוריד את הרוקטסביתרון 6.

הרבע הרביעי נפתח עם 9 נקודות רצופות של גורודון, ואחריהן שלשה של ווסטברוק שאחריה צעק וקילל את כל האולם בו לא ישב אף אחד, וזה למעשה היה הרגע שבו המשחק נגמר מעשית. 4 דקות לסיום דיוויס ולברון ירדו לספסל ואז זה גם נהיה רשמי.

השאלה לקראת משחק מספר 2 תהיה האם יוסטון יכולה לשחק שוב את ההגנה בעוצמות האלה, ה-112 נקודות זאת ההתקפה של יוסטון, ואפילו לא בערב קיצוני במיוחד, אבל המניעה המוחלטת של המבטים של הלייקרס כאשר למעט דיוויס ולברון אף אחד לא מצליח לעשות כלום, כאשר גם הם בערב פושר במונחיהם, הרשימו מאוד ואם רוקטס יכולים לשחזר את האינטנסיביות ההגנתית הזאת אז אולי אולי עוד תהיה לנו סדרה.

דיוויס סיים עם 25 ו-14 ריבאונדים באחוזים טובים אבל התקשה מאוד להגיע למספיק מבטים לסל. לברון הוסיף 20 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בערב פושר ודיי פאסיבי אם לומר את האמת. גרין הוסיף 10 ואף אחד אחר בלייקרס לא קלע בספרות כפולות.

בצד השני הארדן קלע 36 וגורדון הוסיף 23. ווסטברוק קלע 24 אבל אי אפשר בלי 5 איבודי כדור ו-1 מ-5 מחוץ לקשת. ריברס הוסיף 10 מהספסל במשחק עם הרבה ביצים ונשמה. ושווה לשים לב לזה שמבחינה התקפית יש לרוקטס עוד מה לתת מעבר למה שנתנו היום.

Subscribe
Notify of
146 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי החציל
5 בספטמבר 2020 6:51

איזה ידים ארוכות של יוסטון?? הפוך גוטה הפוך
שיוון 41 בריבאונד
ערב קליעה בינוני של יוסטון
ניהול נשחק מזעזע של ווגל
0 נקודות לפלופר ברבע הרביעי
הלייקרס חטפו ריצת 0-14 ברבע האחרון, אף שחקן לא הגיע למשחק אצלהם
דוויס לא הצליח ללעוס את טאקר או הארדן
במילה אחת – בושה

Side Show Bob
Side Show Bob
5 בספטמבר 2020 9:52

מסכים, יוסטון ניצחו בקלות בזמן שהם לא נתנו משחק לפנטאון במיוחד ברמה ההתקפית.
ההבדל שהם באו באטרף והלייקרס ישנו בעמידה, השמירה שלהם מזעזעת , עם כל הכבוד לחסימות של דיויס ברוב ההתקפות שחקני יוסטון לא התקשו לחדור ולקלוע מעליו (למרות הבדלי הגובה)

אבי יחיאל
אבי יחיאל
5 בספטמבר 2020 6:56

יוסטון צפרקים את הלייקרס ואתה כותב אולי תהיה לנו סדרה???? לא הבנתי אני רואה משהו אחר? לייקרס זו קבוצה בכלל יש שם צוות מסייע ? משהו? אם יוסטון משחקים ככה זה סוויפ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 בספטמבר 2020 6:59

הכי אהבתי שמילווקי מנצחים את הבאקס….
קטעים אתך בלוך פינת ארלוזורוב
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון הוציא את כל האוויר בהתחלה על השמירה על הארדן איזה 4 מהלכים נראה לי ואז ירד לנוח יוסטון רצו והריצו אותו זה מה שצריך כל הזמן לרוץ מולם אין לאף אחד שם רגליים.
יוסטון יבואו אותו דבר במשחק 2 אבל הפעם דאנטוני יצטרך להתכונן להגנה על 8 שחקנים וטאקר הולך לקבל טיפול ווין גבריאל על ההתחלה עם עבירות מהירות.
אם חס וחלילה יוסטון יעלו ל2 0 באווטה יוזמן למילואים וישפוט בגיים 3 יחד עם פוסטר ובראדרס.
שקית סוכריות ממנחם יוגרל בין העונים נכונה איזה שופט ישובץ לגיים 2.
הלייקרס הפסידו היום כי לא מסרו לדיוויס זה לא שדיוויס התקשה לעשות ככל העולה על רוחו. בחצי הראשון הוא כמעט לא ראה כדור.
קארוסו וקוזמה על המגרשה זה טוב ליוסטון אסור להם להסתבך בבעיית עבירות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 בספטמבר 2020 7:05

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 7:12

כל מילה.
רק מחזק – חייבים לרוץ ולא לקחת טיים אאוטים כשלברון משחק. כן לא לעשות עבירות אם לא חייבים. שהמשחק לא יעצור. הוא קלע 0 עגול ברבע הרביעי ובמשחק הבא יבוא עצבני.
הארדן ניצח את המשחק כשנתן אמונה עם 25 בחצי הראשון.

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 9:21
Reply to  דה שוט

כל הפלייאוף הוא גרוטאה מבחינה אירובית

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 12:57

כן, חזר מהפגרה הארוכה במוד מתנשף, יותר מבעבר

עגל
עגל
5 בספטמבר 2020 10:26

די שמעון נו, מספיק עם השטויות של מוסד שב״ר על השופטים.
היה שיפוט טוב עם שגיאות סבירות לשני הצדדים. יוסטון לא תעלה מול 8 שחקנים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
5 בספטמבר 2020 15:35
Reply to  עגל

היה גולטנדינג שעשו לווסטברוק שלא נשרק.
עבירה שהמציאו לטאקר עם 0.5 שניות על השעון.
ועוד כל מיני מכות שווסטברוק קיבל בדרך לסל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:19

אוי אני משתין מהמשפט האחרון,הטיטולים נזלו

לילי
לילי
5 בספטמבר 2020 7:11

איזה סיקור מהיר – תודה רבה.
.
מילווקי – מיאמי: האמת? אני לא מופתעת.
שנה שעברה ניק נרס הראה בדיוק איך עוצרים את יאניס והבאקס, שנה עברה ושום דבר לא השתנה.
הטרייד באמצע העונה על קראודר ואיגודלה נעשה בדיוק בשביל, זה והוכיח את עצמו בצורה יוצא מן הכלל.
באטלר רוצח, דראגיץ משחק כמו אולסטאר, הרוקים לא נראים רוקים, ואדבאיו נכנס לוויכוח על הטופ 3 בעמדה שלו.
אבל תכלס – ספולסטרה פשוט בשח – מט מעליב על בודנהולצר. יהיה מעניין במילווקי הקיץ.
.
יוסטון – לייקרס: האמת? גם כאן לא מופתעת.
בניגוד לסדרה מעל אני ממש לא חושבת שזה ייגמר באותה הצורה אבל הכתובת הייתה על הקיר.
ללייקרס יש קבוצה מצויינת, ממש מצויינת, אבל תלויה יותר מידי ביכולת של דיוויס ולברון לשים נקודות מצד אחד, ובהגנה המצויינת שלהם מצד שני.
אממה? החולשה של ההגנה המצויינת שלהם היא גארדים כמו ווסטברוק והארדן (שפשוט אין מי שישמור אותם) ומשחק סמול בול בכללי – בין היתר כי אין מה לעשות – לשחק עם שני סנטרים על המגרש מול יוסטון, זה לא חכם הגנתית (וכן – דיוויס סנטר גם אם הוא לא רוצה להודות בזה).
כמובן שהסדרה הזאת לא גמורה, והלייקרס עדיין פייבוריטים, אבל יוסטון פשוט הגיעו מוכנים יותר – אפילו שהיה להם יום בקושי בין הסדרות.
ועוד מילה טובה להגנה של יוסטון – זה לא רק טאקר (שהיה פשוט מדהים) וקובינגטון.
כולם שם שומרים. גם הארדן, גם ראס, גם ריברס, גם גורדון…
פשוט נותנים את הגוף, לא עושים יותר מידי הצגות, קופצים על כל כדור ובאמת שמרשימים.
ומילה רעה על דיוויס – הרבה זמן לא ראיתי תצוגה מבישה כזו בהגנה משחקן שאמור להיות מועמד רציני לDPOY.
לא יודעת מה לחשוב על זה, אני באמת התביישתי בשבילו – מדובר בפלייאוף, לא במשחק הכנה לעונה.
ושום מילה על לברון.
.
שתהיה לנו שבת שלום 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
5 בספטמבר 2020 7:17
Reply to  לילי

מאז התצוגה המבישה של שחקן ההגנה יאניס לא ראית תצוגה מבישה כמו של דיוויס?
סך הכל שעתיים הבדל

לילי
לילי
5 בספטמבר 2020 7:56

יאניס עוד ניסה, פשוט לא הצליח
דיוויס פשוט כל הזמן נפל כאילו הוא חייל באולינג, זה היה כבר משפיל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 בספטמבר 2020 10:42
Reply to  לילי

זה היה עצוב מצד אחד ומצחיק מצד שני בקיצור פתטי.
שחקן גבוה וחזק נמצא יותר מרוח/שרוע על הפרקט משאשר מעליו וממי הוא נופל?
שלגייה ושבעת הגמדים?

לילי
לילי
5 בספטמבר 2020 15:37

ממש.
והיו לו רגעים מצויינים בהגנה גם, שלא יהיה ספק – פשוט ליפול ככה על הריצפה?
מה זה???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

דיוויס ניסה לעשות לאורי היה על הרצפה כל הזמן

Side Show Bob
Side Show Bob
5 בספטמבר 2020 10:00
Reply to  לילי

אם דיויס ובכלל הלייקרס ימשיכו בתצוגת הנפל ההגנתית זאת תהיה סידרה ארוכה, דיויס פשוט עמד וניסה לחסום לא בדיוק סוג ההגנה שתעצור את ראס והארדן.
גם בריבאונד זה היה מביש כשטאקר לוקח לו כדורים מהידיים.
אולי זאת תצוגת נפל חד פעמית של הלייקרס , אבל גם יוסטון לא הייתה בשיא במיוחד לא התקפית ככה שיש עוד הרבה למה לצפות בסידרה.

לילי
לילי
5 בספטמבר 2020 19:21
Reply to  Side Show Bob

+1

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 7:14

תודה דור – ואפשר לתת טיפה יותר כבוד ליוסטון.

מנחם לס
Admin
5 בספטמבר 2020 7:26

סיכמת בצורה מצויינת את המשחק הראשון!

Smiley
Editor
5 בספטמבר 2020 7:26

יאניס עד העונה הבאה חייב לבוא עם קליעה מהשדה, אחרת הוא מגביל את עצמו. או שהוא חוזר עם קליעה או שהבאקס משדרגים את הצוות המסייע סביבו. עדיף שיאניס יסמוך על עצמו ויקח מאמן קליעה (אולי דרו הנלן יבוא לעזרה).
מיאמי מוכיחים שכל משחק מישהו אחר יכול להתעלות, היום זה היה קראודר. באטלר דאג לכולם במשך שלושה רבעים ואז נתן גז לעצמו ברבע הרביעי. פשוט שלט במשחק בלי להיות ממש דומיננטי.
.
יוסטון מוכיחים בפלייאוף הזה שהם מסוגלים להכריע משחקים דרך ההגנה. לא הייתי מספיד את הסדרה, גם מול הבלייזרס הלייקרס נראו לא טוב במשחק הראשון (גם שם היו ב"מנוחה" כאשר הבלייזרס כל משחק על החיים שלהם).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

קראודר תותח כל הסידרה. טייטום הולך להרגיש את הטורף על בשרו גם

Smiley
Editor
5 בספטמבר 2020 7:49

ההבדל שלטאטום יש קליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לטייטום אין את הגודל של יאניס!קראודר יעשה לו חיים קשים

עגל
עגל
5 בספטמבר 2020 10:29
Reply to  Smiley

סמיילי צודק.
כרגיל!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
5 בספטמבר 2020 7:27

ערב מפתיע, אותי לפחות.
.
ההגדרה של קריסה היסטורית כנראה לא מוגזמת כלל וכלל, ומעציבה ביותר – אחרי תצוגה כזו אני מתקשה למצוא סיבות מדוע יאניס לא יעדיף את סטף וקליי, היציבים משלוש, ואת קר המנוסה, על פני מילווקי (גם בלי בודנהולצר).
.
מצאתי את עצמי משועמם מהלייקרס, לא יודע מה זה אומר, אולי שחוץ מלברון ודייויס לא הייתה שם קבוצה של ממש הלילה. אבל אצל לברון זה לא נגמר עד שזה נגמר, וזה עוד לא נגמר.
.
תודה רבה דור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה מעציבה שיאניס יעוף לברון יעוף יהיה אש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:22

+1000

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
5 בספטמבר 2020 8:20

כי במקום קבוצה חזקה במילווקי נקבל עוד סופרטים בשוק אטרקטיבי, וכבר יש מספיק כאלה לטעמי.

לילי
לילי
5 בספטמבר 2020 8:25

+100

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 9:46

כולם מדברים על זה שבג"ס ניקח את ויצמן בדראפט…. יותר גבוה מיאניס ב2 אינץ' ומנסה לשחק כמוהו. אם זה בינו לבין יאניס אני מעדיף את יאניס רק כי הסבסובים האלה שלו מגניבים, לא יודע מה אפשר לעשות עם מישהו מהם בג"ס מעבר לזה…

thejanitor
thejanitor
5 בספטמבר 2020 12:18
Reply to  Jonathan

בחירה ה-2 תהיה חלק מחבילת הטרייד שהלוחמים יציאו למילווקי

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 12:38
Reply to  thejanitor

אני יודע שזה הכיוון. אני לא בטוח שזה רעיון טוב לג"ס בשיטת המשחק הנוכחית שלהם. יאניס הוא לא דוראנט.

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 12:48
Reply to  Jonathan

לדעתי יאניס צריך שייבנו קבוצה סביבו או להשתלב כפינישר לצד איזשהו פליימייקר והווריירס צריכים פורוורדים עם קליעת חוץ הרבה יותר יציבה.
אין סיכוי לקבל אותם אבל אני יכול לפנטז על שחקני כנף כמו לאונרד או טייטום…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחח אתה מצחיק אותי. עם יאניס אתם המועמדת מס 1 לכתר. הוא האריה הצעיר על חבורת המשלימים קרי וקליי שיכולים לנוח הרבה ולדפוק צאקות בכיף שלהם….

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 20:39
Reply to  Jonathan

קוריוז…
מבחינה פרקטית אין סיכוי אמיתי שיאניס יגיע בפחות מהמחיר של קליי או קרי בנוסף לבחירת הדראפט.
*
מבחינת דעתי הכנראה לא מלומדת על הכדאיות – יאניס משחק סוג אחר של כדורסל. וזה שהוא גדול במילווקי לא אומר שהוא ירשים בגולדן סטייט באותה המידה. זה שזה עבד עם דוראנט לא אומר שכל קבוצת גלקטיקוס תצליח.
אם הווריירס רוצים גבוה שאוהב לדהור כמו גארד הם פשוט צריכים לבחור בויצמן בדראפט. גם כאן השלם יהיה קטן מסך חלקיו.
*
אבל זה לא משנה. רוב התסריטים כיום מדברים על זה שיהיה לווריירס קשה לעשות טרייד עליו ושלטורונטו ומיאמי יש יותר סיכוי. אם הייתי דאלאס אולי הייתי שולח את הארדוויי ג'וניור ואת הגירסה השבירה של יאניס תמורת יאניס.

thejanitor
thejanitor
5 בספטמבר 2020 12:08

יאניס יעזוב או למיאמי או ללוחמים בסוף העונה

חגי "התותח" ניסני
Editor
5 בספטמבר 2020 8:00

אני יכול להבין את הנפילה ההתקפית של הבאקס. זה משהו שהיה כל הזמן סימן שאלה לגביו. ההגנה? פשוט אין לי שום הסבר לקריסה הטוטלית הזו. אנחנו מדברים על הגנה היסטורית ואני ממש לא מקבל את הטיעון שבפלייאוף זה עובד אחרת. להיפך הגנות שהיו טובות בעונה הסדירה טובות אפילו יותר בפלייאוף. רייטינג הגנתי ל116.9 מול מיאמי. הזיה

IDO
IDO
5 בספטמבר 2020 8:25

לי יש הסבר. ג'ימי באטלר! ו.. הצלף הכי טוב בליגה שלא קוראים לו סטפקרי. פאקו דרגיץ – אלוף אירופה.

וניל טרופי
וניל טרופי
5 בספטמבר 2020 17:58

לא רק בפלייאוף, כל הזמן הזה בבועה הם לא אותה קבוצה. אם יש מישהו שהקורונה פגע בו זו מילווקי. אולי חם שם מדי באורלנדו, לתשומת ליבך יאניס כשאתה חושב על היעד הבא שלך,עדיף מקום קריר. בוסטון טורונטו אולי אפילו פורטלנד. הכי הייתי שמח לראות אותו בדאלאס עם לוקה, עושים אול אירופה טים ומראים לאמריקאים איך עושים זאת נכון.

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 8:09

הספקתי לראות את קריסת האיילים. היה תענוג.
החמור גרם הזה יאניס שיעוף לנו מהעיניים, לא שחקן כדורסל.
באד כמו שתמיד אמרנו מאז אטלנטה – מאמן לעונה רגילה שנחנק בפלייאוף.
מיאמי קבוצה לוחמת נהדרת – הפתעת העונה ללא שום ספק.
לא יודע מה קרה בקרב השיקוצים הגדול – כנראה התעלפתי מתישהו במחצית הראשונה.
הספקתי לראות לייקרס רעה מאוד.
משפת הגוף שטיפה יצא לי לראות היה נראה שעבר חתול שחור בין השיקוץ לגרופי.
יהיה אדיר עם שני השיקוצים המובילים בכל איזור יעופו כבר עכשיו.
במנדבושקס ננוחם.

חגי "התותח" ניסני
Editor
5 בספטמבר 2020 8:49

יאניס הוא השיקוץ החדש?
(אני שואל פחות ברצינות)
.
אגב לא אמרת שהאליפות הזו תהיה מסומנת עם שביל של כוכבים או משהו כזה? למה לגבי מלווקי והכישלון שלה זה לא תופס? (אני שואל ברצינות)

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 8:56

יאניס לא מתקרב לקרסוליו של השיקוץ.
הוא מעצבן רק כי הוא פיזי ודורס ועוד מקבל הנחות ושריקות אוויר וצעדים, ומסתמך על זה ולא על סקילס של כדורסל, ועוד רואים בו שחקן עליון.
חוץ מזה אין לי בעיה איתי.
הבועה – בינתיים, להפתעתי, אני לא מרגיש שינוי משמעותי מהפלייאוף הרגיל. לא מרגיש את הכוכבית שציפיתי.

חגי "התותח" ניסני
Editor
5 בספטמבר 2020 8:56

למה ציפית?

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 9:00

לא זוכר בדיוק, לתחושה של משהו אחר.

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 8:52

תיקון, מיאמי תמיד היו קבוצה לוחמנית.
מה שהשתנה שעכשיו יש להם גם כישרון בהתקפה.

asaf
5 בספטמבר 2020 9:57

לא ראיתי את קריסת האיילים…קמתי לחצי השני של יוסטון מול הלייקרס… הצוות המסייע של יוסטון היה טוב מאוד,
אם זה גורדון והבלחות ריברס בהתקפה ואם אלו קובינגטון וטאקר בהגנה שההעדר הס"מ לא מנע מהם להציק לדיוויס .

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 8:09

הימרתי שמילווקי יפסידו כי הם לא יצליחו לעשות שום שינוי משמעותי ואני לא מופתע.
בסיקור לפני המשחק אתמול הימרו על 15 ללייקרס ואני הסכמתי. יוסטון נראו מותשים בסיום הסידרה עם אוקלהומה. 100% שהם מפסידים ב15 נקודות ומעלה. ניצחו ב15. 🙂
אני ממש שמח מזה.

IDO
IDO
5 בספטמבר 2020 8:22

שבת בבוקר של הופס וטניס. תענוג.
ציציפאס הפסיד, אבל לפחות לאחי בורנה צוריץ.
תמיד תענוג בבלוג החיי עם דה שוט דובי תמיר וסמיילי.

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 8:57
Reply to  IDO

עשיתי ציציפאס בפורן-האב

מומי החציל
5 בספטמבר 2020 9:14

זה מוגבל בגודל

מומי החציל
5 בספטמבר 2020 9:14

?

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 9:22

יש חבילה מיוחדת לבעלי חבילות 9 אינץ' ומעלה, שווה לך

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 9:33

נראה לי מה שהשיקוצים עשו לך אתמול זה לפורן-האב.
עידו עשיתי גוגל יש אשכרה טניסאי כזה. יווני. מה הוא עושה צחוק?

Smiley
Editor
5 בספטמבר 2020 8:50

Chris Mannix
@SIChrisMannix
P.J. Tucker was a plus-19 for Houston. He defended Anthony Davis, LeBron James and Dwight Howard. His final stats (six points, nine-rebounds) don't come close to telling the story of how well he played.

asaf
5 בספטמבר 2020 9:59
Reply to  Smiley

לא חדש סמיילי . מלך חולון הבלתי מעורער, טאקר תמיד שם בדברים שלא בהכרח קונים תהילה אבל הופכים קבוצה למנצחת. העוגן ההגנתי של יוסטון והסיבה העיקרית לפחות בהגנה שהסמול בול של דאנטוני עובד.

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 9:24

סלח לי שמעון כי חטאתי, היה שווה שיוסטון יעלו כדי שיהיה סיכוי מול השיקוץ הגדול והגרופי – לא האמנתי.
צדקת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:26

תפסיק למכור לוקשים לשמעון,איך שיוסטון פוגשת את הקליפרס,
אתה תמכור את אבו מנדבושס בעד נוד וטיטול דולף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנחנו עדיין בלייקרס שואייה שואייה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:54

צודק ,חטאתי גם

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 14:50

אצא ברווח

נתן גולד
נתן גולד
5 בספטמבר 2020 9:25

משחק כזה של הלייקרס זה קצת צפוי אחרי שבוע בלי לשחק. חסרה להם אינטנסיביות שחסרה תמיד אחרי הרבה מנוחה. אני מניח שמשחק הבא הם יחזרו לרמת האינטנסיביות והמשחק יהיה אחר לגמרי.

עדיין, יש כמה דברים מדאיגים מבחינת הלייקרס. חוסר היכולת לנצל את יתרון הגובה מאוד מדאיגה. וקייל קוזמה, יוסטון עשו עליו נקודות קלות כל פעם שהם הצליחו לבודד אותו מול הארדן ואפילו גורדון. אני במקום הלייקרס הייתי חושב עוד קצת על תפקידו של קוזמה בסדרה הזאת כי בהגנה הוא הולך להיות מיסמאץ' רציני בשבילם.

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 9:36

אם תפרוט את זה: רונדו נתן 2 שלשות, גם גרין, וקארוסו היה לא רע. קולדוול פופ לא הופיע וקוזמה לא היה אפס. מי עוד היה אמור לתת משהו שהוא לא נתן? אם יוסטון ימשיכו להסתכל לדייוויס ולברון בלבן של העיניים – הם יקחו את זה.

נתן גולד
נתן גולד
5 בספטמבר 2020 10:12
Reply to  דה שוט

רונדו אולי נתן 2 שלשות אבל ניהל את המשחק גרוע. לברון ודייויס היו לא טובים. דייויס הוא מיסמאץ' רציני מול יוסטון והם חייבים ללמוד לנצל את זה. הם עשו להארדן חיים ממש קלים ונתנו ליוסטון המון זריקות חופשיות (וזה עוד ביום רע התקפית של יוסטון) גרין ופופ צריכים להסתכל בריפיט על דורט בסדרה הקודמת כדי להבין מה הם צריכים לעשות כדי לעצור את הארדן. ללייקרס יש עוד 2 הילוכים לפחות. אבל גם ליוסטון יש עוד הילוך אחד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 בספטמבר 2020 10:51

נתן
הוא ניהל את המשחק גרוע בגלל ההגנה הפנטסטית של יוסטון שקוראת מצוין את המהלכים.
מה שעושה בפליאוף הזה את יוסטון זו ההגנה, חד וחלק!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 בספטמבר 2020 10:44
Reply to  דה שוט

הלוואי ולו בשביל שראס יקבל סוף סוף את הכבוד המגיע לו.

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 10:57

הכבוד המגיע לו זה פניו המכוערות על הר חירייה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:27

חחחחחח שי במיטבו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
5 בספטמבר 2020 9:55

מישהו יודע להסביר את ההגנה של קוזמה? בסדר, הגעת לליגה בלי הגנה – אתה לא עובד על זה? זה לא שהוא בובאן או משהו. איזו סיבה יש לזה?

נתן גולד
נתן גולד
5 בספטמבר 2020 10:05

יש לו את כל הנתונים להיות מגן סביר אז לדעתי זה עצלנות ופיתוח לא נכון של שחקנים של הלייקרס. הכניסו לו לראש משום מה שהוא כוכב אז הוא מתרכז בעיקר בפיתוח ההתקפה ופחות בפיתוח ההגנה. בקבוצה אחרת לדעתי הוא היה מקבל פחות באז ועובד יותר על ההגנה שלו ונהיה מגן סביר לדעתי.

Berch
5 בספטמבר 2020 9:32

יוסטון ניצחו… נא נא נאנא נההההההה.!!!!!
תענוג. רק שלא יעשו מעשה אייברסון ויפסידו לליקרס את כל השאר
הלוואי אמן
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 בספטמבר 2020 10:52
Reply to  Berch

התקלקלת
רק אל תהיה שטותניק כמוני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

הלוואי לאייברסון היה מישהו ברמה של ראס או הארדן….אפילו קובינגטון לא היה….פאקן ארון מקי מס 2

NFS
NFS
5 בספטמבר 2020 10:19

מיאמי הולכים על פו-פו-פו אנד פו

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 10:19

ועוד שני דברים:
1. סלטיקס (ואפילו טורונטו) מול מיאמי – כן תהיה סדרה מצוינת. הרבה כדורסל במקום אבק כוכבים.
2. דייויס לא היה צריך לחסום ככה את ווסטברוק… גרם לו לשחק יותר טוב אחרי ולדאבן את שאר השחקנים… אוקלהומה ידעו לתת לו לפספס לבד בלי לעצבן אותו.
🙂

נתן גולד
נתן גולד
5 בספטמבר 2020 10:28
Reply to  Jonathan

אף אחד כבר לא מפחד מווסטברוק בליגה הזאת. על כל מהלך טוב אחד הוא עושה 2 גרועים. לתת לו להיכנס לאקסטזה זה לא רע בכלל. לרוב זה אומר טכנית איבוד או שניים והרבה קלינגים מהשלוש ומחצי מרחק. במשחק הזה הכוכבים אולי הסתדרו שהייתה לו איזו שלשה וכמה קליעות מחצי מרחק אבל תתכונן למשחק הבא להרבה שטויות כרגיל..

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 10:55

לא חושב שמישהו מפחד ממישהו בליגה. אולי במזרח נורא פחדו מלברון.
אם מה שגורם לראס להתרכז זה להיחסם ככה, אולי דאנטוני צריך לסדר לו מצ'אפים מול דייויס על ההתחלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

לראס היה 5 מצבים היום לחדור חופשי על דיוויס והוא לא חדר השתגעתי מזה גם כל הצבע של הלייקרס היה בקליר פאת רק לחדור ולייאפ במקום זה איבד כדורים וזרק קרשים

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 13:00

ראס זקן קשה לו לחדור, תנסה פעם לחדור בקטמונים – אתה רק משליך מהלוגו – כשאתה חודר לא רק שאתה עלול לקרוע שריר – אתה גם חוטף מכות לכפות ידיים ולראש. ובסוף יש גם סיכון שתחטוף גג משפיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני חודר אבל לא הרבה כי שומרים בדכ בשכונה סימונס יעני בונקר מתחת לסל אז אני יעיל. בחדירות לתוך בונקר אני אתעייף יותר עלול להיפצע יותר בשכונה אין זריקות עונשין בשביל מה לחדור גם ככה כמעט כל פעם מכסחים. אם היה זריקות עונשין הייתי חודר יותר.
אבל אתה שוכח ש"האתלטיות" שלי קצת פחות טובה מראס…..
3 שחקנים כולם מתחת לסל מחכים בבונקר אין קליר פאת
יש כאלה בשכונה שמתעצבנים שאני דופק רק שלשות ואומרים לי זה לא כדורסל אתה רואה יותר מידי nba 😂😂 אמרו לי איפה כל הכיף של המגע החדירות…אמרתי לו תראה איך אתה עייף אתה רק זורק גאמפים ומחטיא וגם לא נושם אתה לא יעיל. אני נחשב שם טנש😂😂😂
הוא אומר לי זה מה אני זוכר ככה תמיד שיחקתי 😂😂😂 זה אחד מצחיק הוא בן 34 קופי גמייקל גרין בפנים כל גאמפ שהוא זורק צועק קוביייי אני אומר לו קובי בקבר אחרי כל החטאה הוא נקרא מצחוק קולע 1 מ20 בגאמפים האלה ומה זה קשים כמו ראס בסיבובים 😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 15:02
Reply to  דה שוט

חחח גדול, בדיוק – בשכונה לחדור זה התאבדות, גם חוטפים וגם מתעייפים 😂😂😂 אתה סוסון אז יכול לטטרש, רזים שמטטרשים חוטפים פלגרנט 2 וצריכים לשבת בצד עד שיעבור 😀😀😀

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עזוב את זה יש שם חבורה של מעריצי מייקל שכל הזמן אומרים לי הnba היום לא מעניין אין הגנות בכלל ואמרתי להם שעל מייקל שמרו קונוסים בשנות ה90 הם התעצבנו איזה ויכוח נהיה אמרו לי מה אתה מתלהב מהכוסיות של היום קרי והארדן שרק מעיפים שלשות. מייקל היה מטביע דופק גאמפים הארדן כל היום 2 כדרורים וסטפבק אמרתי להם זה יותר יעיל השלשות ושהארדן יעיל שכל צעד שלו מחושב למינימום אנרגיה ושמירת כוח אז מישהו אמר בגלל זה הוא לא עושה הגנה ורק סטפבק בגלל זה אתה זורק שלשות 😂😂😂😂.
הפכו אותי שם לטנש😂

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 13:07

ולפעמים גם מרפק לצלעות בנחיתה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא ראיתי דקה מאף משחק הלילה, אבל משום מה אני מחויב לכתוב את הדברים הבאים:
הפיק אנד רול של הבאקס ניצח להם את המשחק.

עגל
עגל
5 בספטמבר 2020 10:37

הלייקרס בבעיה עם השחקנים המשלימים שלהם שפשוט חלשים. אם לפחות הם היו נותנים הגנה אבל אפילו בזה הם לא משהו, וקוזמה ממש חלש.
יוסטון אחלה קבוצה בדגש על קבוצה (תמיד היתה).
עצוב לי על מילווקי, אם ההפסד הזה מזרז את עזיבתו של יאניס אז העיר הסימפטית הזאת תלך בדרכה של קליבלנד וחבל, לא רק לל.א. ובוסטון מגיע לקחת אליפות.
.
נ. ב. שמעון מה עם המסיבות של באטלר במיאמי?
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 בספטמבר 2020 10:56
Reply to  עגל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שמעתי יש מסיבה בעיר.
ברכות על הניצחון המשכנע. ראס היה מלך, עם כל הקלינגים ראו שיש בו אשששששששששש

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 11:11
Reply to  עגל

עגל אתה בובי ויחיאל בסכנה אמיתית!
עוד שניים שלושה משחקים כאלה של ראס – הוא משתלט לכם על הקבוצה – ואז אני ושמעון משתלטים לכם על בסיס האוהדים.
חחחחחחח
ראו הוזהרתם !
(סתאם) 😀
(תאכלס? לא סתם) 😱

עגל
עגל
5 בספטמבר 2020 15:01
Reply to  דה שוט

כל הבא ברוך הבא.
אני אוהב את ווסטברוק למרות שהוא אוהב לעשות המון שטויות בגלל הלחימה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

באטלר במסיבת טברנה יוונית שומע ורטיס ודאלארס עם קליפים של סופוקליס

דקסטר
דקסטר
5 בספטמבר 2020 11:36

האמת, חששתי מההצלבה מול הרוקטס כל העונה בפלייאוף
ללייקרס יש כנראה את צמד הגארדים הפותחים החלשים בכל הפלייאוף הזה (כולל ברוקלין ואורלנדו)
אם הלייקרס רוצים לעבור את הסדרה הזו לברון ודיוויס צריכים לתת 70 נק' כל משחק ומשם לקוות לטוב.
.
חסר ללייקרס את ה גרי טרנט גו'ניור\דורט\הירו\וורן
שחקו שלא נבחר גבוה ובלי הרבה רעש נותן מימד אחר לקבוצה.
הלייקרס בנויים עם יותר מדי שחקנים ותיקים ועייפים- תולדה של ניהול טריידים לא נכון

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 11:41
Reply to  דקסטר

תולדה של שיטת לברון להעיף את כל הצעירים ולמלא את הסגל בוטרנים או בחברים

דקסטר
דקסטר
5 בספטמבר 2020 13:11

וגם ניהול סגל מחפיר
כשבכיתי על המחיר הגבוה של דיוויס אף אחד לא הבין.
המחיר לא היה רק הטרייד עצמו אלא הפינוי בתקרת שכר כלומר הלייקרס נתנו:
בונגה, וואגנר, אינגראם, הארט, בול ,בחירת דראפט מס 4 + 2 בחירות דראפט סיבוב 1 +2 החלפת בחירות עבור שחקן שעשה הכל כדי לא להישאר בקבוצה ואין צ'אנס שיישאר שם.
בקיצור בשביל טרייד כזה אני לא צריך GM. אני יכול לתת לאחד המגיבים בהופס לנהל את זה עם כלל פשוט "תעשה מה שבא לך כולל למכור את השנים הקרובות תיפטר מאיזה שחקן שבא לך רק תשאיר שחקן אחד שלא ייראה כאילו הורידו לנו את המכנסיים"…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

דקס נו באמת דיוויס היה שווה את כל הפחים האלה ואפילו יותר גם את קוזמה.
מי שם היה מנצח לך משחק? תעשה לי טובה…

דקסטר
דקסטר
5 בספטמבר 2020 14:26

לא הבנת עד הסוף שמעון.. אחרי האימון אפרט לך יותר לעומק במיוחד
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

ברוקלין ואורלנדו?? היית מת שיהיה לכם לבארט או פורנייה.
הכי חלשים זה אתם והבאקס. קארוסו וגרין מול בלדסו והיל זה תיקו

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 13:02

חחח הם עושים 2 על 2 בספורטק עד 10 – נהיה חושך ועוד לא הסתיים
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂😂
3 על 3 יותר מגניב מתיוס ורונדו מצטרפים

דקסטר
דקסטר
5 בספטמבר 2020 13:03

נו .. ומה אמרתי?
שגם אם אחשיב קבוצות חלשות כמו ברוקלין ואורלנדו עדיין הגארדים של הלייקרס יותר חלשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

צודק שגיאה בהבנת הנקרא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

גם אם הם יקלעו 80 נק יחד ויוסטון יכתיבו קצב מהיר זה צריך להיות שלהם בהנחה שאיזה קומה לא דופק 4 משחקים של 20 נק.

Dor
Dor
5 בספטמבר 2020 12:24

שבאד יבוא לפילי לעשות קצת סדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

לא תודה אנחנו מכוונים רק לאליפות או לבחירה 1. באד לא יביא אליפות אז טיי לו יביא בחירה 1.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
5 בספטמבר 2020 12:53

מה זה אנחנו קוריוז …. אתה רוקטס!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמת שכן 😂😂😂

אבי יחיאל
אבי יחיאל
5 בספטמבר 2020 12:47

דש מהארדן ליאניס העלוב שלא קרע זוג נעליים…. לא בחר בו באולסטאר האפס הזה.ועוד ניסה להעליב… הארדן תקנה לו מטאטא אח שלי המשלוח עליי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח את המטאטא הוא יקנה לגימי.
אל תדאג יהיו גם בלואו אאוטים של הלייקרס ואז יגידו הסמול בול לא עובד וכו. נחכה לסוף הסידרה ונראה. לא יודע למה אבל יש לי תחושת בטן שיוסטון עולה ל2 0 עם סל נצחון של ראס😂😂😂
ואז בגיים 3 ו4 הפרשים באפור יכנסו בצורה אגרסיבית מאד לתמונה ויעשו 2 2.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
5 בספטמבר 2020 13:04

קוריוז אני נושם את הרוקטס שנים… משהו טוב קורה שם בבועה משהו שלא היה שם מנטלית שנים לדעתי גרין וקובינגטון די סידרו להארדן את הראש מבחינה מנטלית… יוסטון קבוצה!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
5 בספטמבר 2020 15:58

גרין וקובינגטון? נראה לי שהגזמת קצת.

וניל טרופי
וניל טרופי
5 בספטמבר 2020 18:07

הארדן התבגר, הוא הבין שלבד הוא לא יקח אליפות, אבל שהוא עדיין האלפא בקבוצה. ברגע שראס עושה שטויות כמו לצעוק על השופטים, הוא ישר מרגיע אותו. ברגע שהארדן מרגיש שראס קר מדי הוא נותן לו להשתולל עם חדירות וזריקות מיד ריינג'. בנוסף הוא עם כושר יותר טוב, מה שנותן לו אפשרויות חדירה מגוונות יותר.

Zivke
Zivke
5 בספטמבר 2020 13:10

מיאמי שומרים על הסיכויים שלהם להישג היסטורי של פו פו פו אנד נו…

בלי קשר בהכרח למיאמי-באקס, דווקא מתאים שבבועה לראשונה תחזור קבוצה מפיגור 3-0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

לא יקרה לדעתי הם יובסו במחצית השנייה של גיים 4 ומיאמי יטאטו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:14

אני מפסוט ממשחקי הלילה,בלבוסית והעוזר הפסידו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד 3 סטים של חיתול מלכותי בבקשה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:31

האמת מרוב הזמנות הקו לא עומד בעומס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לקוח ותיק הלו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 בספטמבר 2020 13:55

צודק,המשלוח המלכותי(כולל תרופות אנטי מנדבושקס) יצא לדרך

דה שוט
דה שוט
5 בספטמבר 2020 13:18

לכבוד ניצחון הגמדים על הגבוהים – אני משחרר עוד סיפורון מאגדות הקרואטי.
.
בליגה השנייה בשנות ה-90 היה לא מעט קהל, אבל האולמות היו מאוד קטנים וביתיים, בעיקר בפריפריה (הקריות, צפת, טבריה, מגדל העמק, עפולה, קרית גת, נווה מונוסון, אשקלון, אשדוד). אם היינו מזמינים חברים למשחק, הם היו יושבים ממש מאחורינו, כמו באנ בי איי. היינו יכולים לדבר איתם לפני המשחק או במחצית. הכל היה מאוד ביתי – גם אם היה הרבה קהל.
.
למשחק חוץ באחד האולמות הקטנים בצפון, הזמנתי חבר שחקן מקבוצה אחרת שהיה גבוה מאוד, 2.02 מ', וגם קרח. הוא הגיע מוקדם וישב כמה שורות מעל הספסל של הקבוצה שלנו. עליתי ליציע לדבר איתו לפני המשחק, עוד לא התחלנו את החימום. כל הזמן שמתי לב שהקרואטי מסתכל עלינו מלמטה.
.
חשוב להבין, גם הקרואטי היה גבוה. 2 מ' כמעט. אצל גבוהים יש מין קטע כמו אצל כלבים – אם יש גבוה לא מוכר ברדיוס שלהם – הוא מיד תופס את מלוא תשומת הלב שלהם. זה יכול להיות ברחוב, בקניון, בתור לאן שהוא, בכל מקום. גבוה תמיד "ננעל" על גבוה. כמו כלבים.
.
אחרי עשר דקות המאמן קורא לכולם להתחיל את החימום. אני יורד מלמעלה ונכנס למגרש, הקרואטי מתקרב אלי, העיניים שלו כל הזמן על החבר הגבוה שלי, שכאמור היה גם קרח. אני רואה שהוא במצוקה, חייב להגיד לי משהו, הוא מניד בראשו לכיוון היציע ושואל אותי בשיא הרצינות:
חוּ אִיז בִּיג אּידּיוֹט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
אני נקרע פה
חשב נראה לי שאתה בוגד בו 😂😂😂
תביא עוד סיפורים זה הפינה הכי טובה בהופס סיפורי זאגרב

ג'ורג' עובדיה הסקרן
5 בספטמבר 2020 13:37
Reply to  דה שוט

gadol

אשך טמיר המקורי
5 בספטמבר 2020 14:47
Reply to  דה שוט

היו לו יציאות אדירות

אור
אור
5 בספטמבר 2020 16:23
Reply to  דה שוט

עוד, עוד

שחר אלוני
5 בספטמבר 2020 14:14

הלייקרס משום מה ישנים שוב במשחק הראשון בסדרה, ממש נחו, בעיקר בהגנה

מילווקי הולכת כנראה לריבילד

onetwo3
Editor
5 בספטמבר 2020 14:24

מלבד מה ששחר כתב בתגובה האחרונה לא ראיתי באף אחת מהתגובות שמישהו זכר שפורטלנד ניצחו את הלייקרס במשחק הראשון (93-100) וכולם דיברו על לילארד ושות' ועל הסיכויים שלהם.
אני מזכיר את זה כי לאנשים יש זכרון קצר ונטייה לקשור כתרים ולשכוח דברים באופן מוזר למדי.
אני בעד יוסטון בלי ספק בכלל, אבל חשוב לזמור על פורפורציות ולהיזכר..

onetwo3
Editor
5 בספטמבר 2020 14:24
Reply to  onetwo3

* לזכור

Jonathan
Editor
5 בספטמבר 2020 15:09
Reply to  onetwo3

בלי לקרוא את כל התגובות – חושב שאנשים עדיין רואים בלייקרס פייבוריטית. מקווים אבל להמשך ההפתעה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
5 בספטמבר 2020 16:25
Reply to  onetwo3

כי זה לא היה יום נוראי של הלייקרס או יום ענק של הרוקטס. הלייקרס עדיין פייבוריטים לטעמי אבל יוסטון זו לא פורטלנד, וההגנה של יוסטון היא חתכת מוקש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
5 בספטמבר 2020 15:51

במשך 3 רבעים ווסטברוק שיחק עם הלייקרס, ואז החליט שהוא חוזר לשחק עם יוסטון.
התעכבתי עליו באופן ספציפי וראיתי שהוא מהסס לזרוק, מהסס בכלל לעשות משהו עם הכדור, ובצדק. היו לו כמה איבודים מאוד מוזרים, כדרורים שברחו מהיד או פגעו ברגל וכל מיני שטויות של חוסר כושר וזרימה במשחק.
לכן אני חושב שהלייקרס בבעיה אפילו גדולה יותר ממה שזה נראה.

אני חושב שעדיין מוקדם לשפוט, צריך לפחות עוד משחק אבל בינתיים אני חושב ככה:
1. ההתעקשות של הלייקרס לשחק עם דייויס בפאוור פורוורד ולהחזיק עוד שחקן בסנטר לא נראת שעובדת:
א. דייויס רחוק מהסל לא באמת מצליח לדחוף את טאקר החוצה, ואין לו גם יתרון בכדרור על פניו. בגלל שהוא לא כ"כ מצליח במשימה הזו הוא גם לא פותח מבטים ל"קלעים" של הלייקרס
ב. יוסטון מלכתחילה לא מעוניינת בזריקות מחצי מרחק או חדירות (אלא אם מדובר בהארדן, ווסטברוק ולפעמים קצת גורדון)
ג. ההגנה של יוסטון ככ טובה והם ככ טובים בהאסל, גם מתחת לסל, ככה שיתרון הגובה בכלל לא נראה (שוויון בריבאונד, 2 נק יותר ליוסטון בצבע)

2. לברון לא מספיק תוקף את הסל. הוא בדכ יותר גבוה ופיזי משאר שחקני הרוקטס. הם לפעמים מצליחים להביא עזרה בזמן ולפעמים לא.

3. לברון יהיה חייב לשמור על הארדן, אחרת ה35 נקודות בערב של הארדן בסדרה הזו יהפכו לעובדה מוגמרת עוד לפני תחילת המשחק. לדבר הזה, אם יקרה, יהיה מחיר מאוד כבד ללייקרס, אבל בלי לעצור את הארדן ולהכריח אותו לשתף את האחרים, בעיקר ווסטברוק (שזה רעיון מצוין ללייקרס לאור השטויות שהוא עושה), הלייקרס יצטרכו to outscore את הרוקטס ואני בספק אם הם יכולים לעמוד בקצב.

4. לפי מבחן העין, אריק גורדון לא קלעי עם שחרור מהיר וגם לא עולה הרבה מכדרור, ולכן הוא צריך מבטים פנויים יותר כשהוא זורק לשלוש. היום הוא הראה כמה מול אין-הגנת-הגארדים של הלייקרס זה לא ככ חשוב. הוא הוריד את הכדור לרצפה ובעזרת הכדרור בין הרגליים והטעיות הגוף גרם לשומר שלו (לא מעט פעמים היה זה קוזמה) להשאר לא יציב וכך לסחוט עבירות. הדבר הזה הוא משהו שהארדן עושה הרבה וזה טוב לראות את גורדון מיישם את זה גם כן.
גם בשמירה על לברון הוא היה לא רע ויש מצב שאנחנו פשוט צריכים להתרגל לעובדה שלברון, ללא תנופה, לא הולך לעבור שחקנים צעירים ונמוכים ממנו בכדרור במשחק עומד.

5. הback court של הלייקרס הוא undersized מול זה של יוסטון, פרט לריברס כמובן. היתרון הזה יכול לתת לטאקר, גורדון, האוס (שיהיה בריא), קובינגטון ושאר השחקנים מבטים מאוד פנויים לשלוש.
ראינו במשחק הזה את הארדן מסתדר טוב מאוד עם דייויס, גרין, אפילו עם לברון (שרק מתפלל שיבוא חילוף).

לסיכום: שתי הקבוצות לא הבריקו מדי או הסריחו מדי. הלייקרס לא יהפכו לקבוצת שלשות. כדי לנצח הם יצטרכו לבסס יתרון משמעותי בריבאונד ובנקודות בצבע. בנוסף, נראה שההגנה של יוסטון עשתה עבודת הכנה (ושמירה של טאקר) מצוינת על דייויס והם יצטרכו למצוא פתרון לזה. לא ברור כמה זמן יהיה להם לפני שווסטברוק יבין עם איזה קבוצה הוא משחק כבר בתחילת המשחק ולא יחכה לרבע הרביעי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לשים את לברון על הארדן הרבה זמן זה לחסל את לברון. היום אחרי 4 מהלכים הגנה מולו היה זקוק לאוויר לנשימה על הספסל ולברון לא יכול לעשות לו כלום האמת. אין להם מה שיעצור את הארדן וה35 נק שלו בסידרה יהיו אכן עובדה מוגמרת😎
ראס משחק מפוחד קצת אבל מאמין שהוא עוד יתפוצץ על הלייקרס בסידרה הזאת
דיוויס פאוור זה לא התעקשות של הלייקרס אלא התנאי של דיוויס לחתימה על החוזה החדש 😎

bobby
bobby
5 בספטמבר 2020 17:09

טוב, מגיב קצת באיחור.
קודם כל תודה על סיקור נהדר, וגם לכל המגיבים על תגובות ענייניות (אפילו של האשך ושאר ה-ללל, כנראה נזהרים לא לצהול מוקדם מדיי, בסדר גמור חח).
.
לגביי מילווקי – וואלה הייתה לי תחושה שמיאמי תהווה להם אתגר, אבל להיות בפיגור 0-3?? לזה באמת לא ציפיתי. קשה לי לראות אותם יוצאים מזה, כי מיאמי באמת נראים נהדר. ספולסטרה בהחלט מאמן שיודע את העבודה שלו, ובאטלר משחק שוב ברמה של סופרסטאר.
העניין עם מילווקי, שכבר ציינו פה באתר יפה מאוד, זה שמעבר למגבלות הקליעה של יאניס, אין שם שחקן אחר שיתעלה על עצמו כ״מספר 2״ קלאסי. קיוו שנידלטון יהיה כזה, אבל הוא לכל היותר כינור שלישי/רביעי באופי.
בקיצור – ככה מילווקי לא יגיעו רחוק. אם יחזרו מהקבר אהיה מאוד מופתע.
.
לגבי לייקרס-רוקטס – אם יש נקודתו אור ללייקרס מההפסד הזה הן –
1. לברון היה מאוד אנמי. לא יחזור על עצמו במשחקים הבאים, לפחות לא ברמה כמו של אתמול.
2. רונדו חזר לרוטציה – כל גארד מנוסה שיכול לתת דקות, בסדרה מול מערך הגרדים של יוסטון, זה מבורך. במיוחד שועל קרבות ותיק כמו רונדו.
מנגד – ההפסד הזה הוא לא כמו בסדרה מול פורטלנד. אז. ביום קליעות מוצלח יוצר של הלייקרס, סיכוי סביר שהם היו מנצחים, בדרך לסוויפ. כאן לעומת זאת, הלייקרס לא הרשימו בקליעה אבל גם לא הסריחו מדיי, ומנגד הרוקטס קלעו באחוזים שהם גג סבירים פלוס. הארדן יכול בגיף לתת עוד משחק-שניים של 30+ נקודוצ, כנל ווסטסרוק וגורדון עם 20+. מנגד – הפורוורדים קלעו במשותף רק 19 נקודות. לצורך השוואה, מול אוקלהומה במשחק 7 קוביהגטון קלע בעצמו 21.
קשה מאוד לשפוט לאין הסדרה תלך. חלק מההסבר לתצוגה החלשה של הלייקרס הוא גם שהם התקררו מדיי לאור המנוחה, בניגוד לקליפרס שעוד היו טיפה חמים אחרי 6 משחקים מול דאלאס. מה שבטוח, יהיה המשך מעניין ומותח לסדרה הזאת.

דקסטר
דקסטר
5 בספטמבר 2020 18:07

לשמעון,
אנסה לעשות את זה קצר:
1. באופו מוחלט האם שווה היה להביא את דיוויס כדי להיות קבוצה טובה יותר- כן.
האם זו תהיה קבוצה מצויינת- לא
האם בניית הסגל בעקבות הוויתור המאסיבי של שחקנים וגמישות בדראפט הכריחה את הלייקרס לבנות בצורה עקומה- כן
.
2. באופן מוחלט הלייקרס קבוצה טובה עם דיוויס אבל לא זו המשימה היחידה. ההמשך של המשימה היה להביא את דייויס ולנהל את הסגל בצורה כזו שתאפשר ללייקרס מינימום הוספת טלאים.
.
3. כתבתי זאת גם בזמן אמת- לא חוכמה לזרוק את כל הסגל ובחירות דראפט של הלייקרס תמורת שחקן שממילא לא רצה לשחק בקבוצה מסוימת. החוכמה היא לעשות זאת בצורה כזו שתשאיר לך מקום לתמרו למהלכים הבאים ושם נקבעים אלופות.
קבוצות אלופות אלה קבוצות שבדר"כ "ניצחו" את האוף סיזן או את הטרייד- הווריוס אם אינספור מהלכים שאתה אומר לעצמך "שיט, זה קטע של אלופים", טורונטו עם קוואי, הלייקרס עם גאסול, בוסטון עם השלישייה.
זה אף פעם לא היה " וואלה מישכנו את הקבוצה ובכל זאת לקחנו אליפות" שזה נחמד לקבוצה שרוצה להתקדם מרמה 4 לרמה 7 נגיד.
.
4. מספיק שפלינקה היה מספיק אמיץ ולהשאיר את אחד החברים שהזכרתי בנוסף לקוזמה (שלא ממש מתאים לסגל שנבנה) כדי לקטוף את אחד הגארדים שכן יכלו להוות תוספת כוח משמעותית וזה היה מספיק. ואני לא מדבר על אולסטארים אלא סתם ברמת הטרנס רוס
זה פשוט לא הגיוני שקארוסו ורונדו אלו הרכזים והקלעים KCP וגרין.
.
5. לכן אייברי בראדלי שמעולם לא היה לו תפקיד כזה קריטי היה כ"כ חשוב לקבוצה הזו. בלעדיו נוצר בור מטורף בעמדות האלו והרוקטס זה הסיוט הכי גדול של הלייקרס. יותר קל להם להתכונן נגד הקליפרס לדעתי. פשוט הקליפרס ינצחו על עודף כשרון והיוסטון יוכלו לנצח על סגנון.
.
6. זה לא אומר שהלייקרס יפסידו בסדרה זה רק חושף כמה הקבוצה לא באמת חזקה. ללייקרס ישנה הזדמנות אז בעונה כ"כ שוויונית לקחת אליפות כשהקבוצות עדיין לא התארגנו בין עצמם על מאזן כוחות חדש והאקסטרה שחקן עם ערך מוסף הוא ההבדל בין עונה טובה לאליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

זה תיאוריה דקסי. תיאוריה יפה אבל תיאוריה.
א. מי שקבע וקובע הכל זה לברון והוא לחוץ על טבעת אין לו זמן לריבילד. הוא רגיל ל2 כוכבים איתו לא הצליח להביא את השלישי והנחית רק את דיוויס.
ב. לברון צדק כי דיוויס עדיף על כל הסגל של הלייקרס גם אם היו נותנים את קוזמה וגם היום זה לא השתנה אלא התחדד עוד יותר למי שלא היה ברור לו.
ג. הם קבוצה מצויינת מס 2 בליגה ובשום חלופה אחרת ללא דיוויס הם לא היו מס 2. הם לא מספר 1 כי המדדה השחקן הכי טוב בעולם מה לעשות זה לא תלוי לא בלברון ולא באף אחד אחר.
ד. ידעו שדיוויס לא רוצה נא יכלו לעשות קאווי מי אמר שהיו נותנים אותו ללייקרס? אז היו זורקים אותו עונה אחת לחור תחת אחר. ללברון אין זמן למשחקים והוא כאן ועכשיו.
ה. תוך כדי תמיד אפשר להביא שחקנים עובדה שמרקוס מוריס העדיף את הקליפרס מה לעשות…ואת רגי גקסון יכלו גם להחתים לא?
הקליפרס בלי מוריס הרבה יותר חלשים ופגיעים במיוחד שהשואג בכלל לא בכושר כי הגיע רק לפלייאוף ואלו משחקי החימום שלו לכן זובאץ גם מקבל יותר קרדיט.
ו. אנתוני דיוויס רוצה 4 ולא 5 ולכן זה לא תלוי לא בלברון ולא באף אחד הוא מחזיק אותם בביצים ומה שהוא ירצה זה מה שיהיה. אני מאמין שהם יצליחו לשכנע אותו בסידרה הזאת לשחק רק 5 אם לא במשחק הבא אז אחרי שיהיה 2 0😎. למגי ודוויט אין מה לחפש פה יותר מידי חוץ מדקות בודדות אולי לתת להם לנוח.
ז. לכל הקבוצות יש והיו חוסרים להפיל הכל על בראדלי …
ח. הסידרה רק ב1 0 לא ב3 0

דקסטר
דקסטר
5 בספטמבר 2020 19:20

לא זו לא תיאוריה.
פלינקה בסך הכל עשה מה שכולם יכולים לעשות.
בוא תגיד לי GM אחד שהיה מוציא ערך נמוך יותר בעסקה הזו.
כולם יכולים לתת 5 שחקנים+3 שחקני סגל+4 בחירות דראפט בשביל דיוויס.
החוכמה זה לתת פחות (ועדיין ניו אורלינס היו מנצחים את הטרייד לאור הנסיבות) כדי להסתכל רגע מעבר לרגע הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

נא לא ניצחו שום טרייד ופליניקה לא מחליט כלום

חגי "התותח" ניסני
Editor
5 בספטמבר 2020 18:30
Reply to  דקסטר

מה שכתבת זה לגמרי חכמת דיעבד. המהלך של קוואי זה מהלך של אליפות? 4 קפיצות על הטבעת, מרחק נגיעה מפיגור 0-3 מול הבאקס, פציעה של דורנט וקליי. זה מה שהיה צריך לקרות.
.
הווריורס עם דורנט? כל קבוצה הייתה עושה מהלך של אליפות ומחתימה אותו בחינם כמו שהווריורס עשו
.
הקליפרס לא "משכנו את עתידם" כשכל הז'יטונים שלהם על פול ג'ורג' והם הפסידו את שגא גלינרי ומלא בחירות דראפט?
.
ואם לפלינקה היה אומץ ובגלל זה דיוויס לא היה מגיע מה אז היית אומר.

דקסטר
דקסטר
5 בספטמבר 2020 19:18

ממש לא חוכמת בדיעבד כתבתי בזמן אמת לגבי הלייקרס
לגבי טורונטו- לא יודע אם אנשים חשבו על אליפות אבל בהחלט משפר אותם משמעותית.
בשביל 4 קפיצות על הטבעת כטענתך צריך להיות במצב שזה בכלל משפיע על משהו. וגם כדי להנות מהחיסרון של דוראנט צריך להגיע לגמר קודם ומשם קורים הניסים.
לגבי הווריוס לא דיברת רק על דוראנט אלא על הבנייה של הקבוצה, לא רק שהם לא "שילמו" יותר עבור כל מהלך או את המחיר "האמיתי, אלא כל עסקה שהם עשו הייתה לטובתם בצורה משמעותית.
אמרו את זה גם אז זו ממש לא חוכמה בדיעבד וזה לא דבר חדש.
.
הקליפרס לא משכנו את עתידם הטרייד שלהם לא היה על שחקן אחד אלא על שניים- אחרת קוואי לא היה מגיע וההבדל הוא שהקליפרס היו בנויים הרבה יותר טוב מכל קבוצה אחרת ולא צריכים התאמות נוספות בניגוד לללייקרס שניקו את הספסל והיו צריכים בערך 10 החתמות חדשות.
לקליפרס עוד קודם היה את בברלי, הראל, וויליאמס, זובאק וכל החבורה..

חגי "התותח" ניסני
Editor
5 בספטמבר 2020 20:27
Reply to  דקסטר

אחלה שכתבת. אבל אתה מציג כאילו שהיית מעורה במשא ומתן ויודע מהם השלכות הטרייד אם לא היה מתבצע בצורה שנעשה. שלא נדבר שבזמן הפסקת הליגה מי שהייתה הפייבוריטית לתואר זו הלייקרס שעכשיו חסרה גארד סופר חשוב לסדרה הזו בגלל סיפור הבועה.
.
איזו בניית קבוצה בווריורס? חוץ מבוגוט איזה טרייד משמעותי היה להם? (אני לא זוכר אם איגי הגיע גם בטרייד או בשוק החופשי) קצת יותר שמרנות/ קיבעון, לא להביא את סטיב קר, והם עדיין קבוצת סיבוב שני עם פוטנציאל סטייל פורטלנד.
.
הליפרס צברו המון נכסים, ואז לחצו על הכפתור שיכול להתברר כאליפות (כרגע נראה שכן) או שפול ג'ורג' עוד פעם יהיה במקומות אפלים ולא יפגע.
.
אתה מפרש בדיעבד תהליכים כל כך מורכבים ומקריים בביטחון ופשטות. יש סיכוי סביר שנראה גמר של יוסטון – בוסטון. אז? גם ההבאה של קובינקטון תהיה מהלך של אליפות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק חגי קאווי דרש כמו שלברון דרש והקליפרס עשו אין יותר מידי אופציות למנגר גם שם על פי המדדה יישק דבר

Yinon Yavor
Editor
5 בספטמבר 2020 22:11
Reply to  דקסטר

מסכים שבראדלי מאוד חסר.
הגארדים, שזו העמדה החשובה ביותר בכדורסל היום, הם נקודת תורפה מטורפת של הלייקרס